Memories



Det kan vara så mycket känslor i ett föremål. När jag fick det här armbandet hatade jag det.. Ville hellre ha det andra i trä men ville inte verka otacksam, men sa att det var säkert vodou och såg ut som tänder.  Men vi bara skrattade och jag använde den ej.. Den hamnade inte bland mina andra smycken från brasilien, den hamnade i en låda. 6 månader senare hittade jag den när jag letade efter något annat. Började gråta och förstod inte att jag kunde hatat den,det var ju en gåva från någon som älskade mig och det kändes som en kniv i magen. Slängde tillbaka den med smärtan ner i lådan... 2 veckor senare kom han hem till mig och jag letade upp den och visade den. Kommer du ihåg den här? Ja såklart du trodde att den var vodou. :)
Och efter det vill jag inte ta av den. Älskar den fast det ser ut som någon gröpt ut döskallar ur tänder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0