Vänskapen blir ju inte starkare om man tiger

Jag: Jag saknar de gamla tiderna då du brukade komma hit lite då och då, och jag mötte dig alltid på centralen och var alltid så glad att se dig. O åkte till Göteborg och mådde skit och fick tårar i ögonen och en klump i halsen när jag såg dig för då visste jag att allting skulle bli bra.. Och försvarade dig till det yttersta när någon snackade skit om dig. Jag vill inte höra vad du har att säga och jag bryr mig inte! Sa jag. Men tider förändras och jag antar att jag är sentimental för att jag har haft så tråkigt idag o livet smakar skit o ska jobba imorgon .. Men en sak ska du veta och det är att jag saknar dig och älskar dig otroligt mycket . Även om vi är olika så är vi så lika. O fastän tider förändras har kärlek varit densamma sen stenåldern och vänskapen den viktigaste.
Ani: Älskade vackra du, nu fick du mig att börja gråta på fest. Pinsamt läge! Jag önskar jag kunde förklara i ord hur mycket du betyder för mig. Jag är glad att vi har den vänskapen där vi inte ses på år och dar och ändå älskar varandra lika mycket. Vi ses imorgon kära du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0