härligt

Assa älskar mitt jobb trivs fantastiskt bra och mina kollegor är underbara! Varje morgon åker jag med ett leende längst strandvägen och det är så vackert nu på sommaren vattnet o båtarna - var så deppig häromdagen (uppenbarligen) o dagen efter när jag kom o "heeee älskling" säger de på jobbet och det kommer några gäster o säger "ooooo vad fint ni har det gud vilket fantastiskt kaffe o fruktansvärt god mat" jag bara bestämmer mig för att inleda ett förhållande med jobbet- vet dock att jag kommer bli dumpad i höst (stackars mig) men är beredd på det iaf - =(
Spontan kväll igår! Mötte två av mina finaste vänner Lisa o Paulina o lite mer folk / fick hångla två gånger (fattar inte att någon vill hångla med mig egentligen men men) den första var riktigt snygg alltså (inte min liga) den andre killen som dock var väldigt dålig på att hångla skickade ett sms att han ville ses idag o att han ville ha telesex haha! Det fick han inte hehe
Ska städa sen gå ut o äta med Paulina sen kanske gå på en spelning i en källare men egentligen vill jag typ bara njuta av sommaren är nämligen ledig imorgon - hääärligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0