loca

Märker att jag varje dag blir äldre (psykiskt) men igår började jag gråta av tanken att Sara Warga blivit misshandlad och att massor av kvinnor fått styrka av hennes låt spring för livet att lämna sina män som misshandlar dem - och att de sagt det till henne- Så mycket vill jag också förändra / o så började jag gråta när jag berättade för min mamma att en kollega till mig åkt till Uganda o lagat mat till malariasjuka o krigsdrabbade barn - och idag för att en mamma på 16 and pregnant misslyckades med krystningarna så hon var tvungen att göra kejsarsnitt


vad ska jag göra med mitt liv ? jag vill förändra så mycket som inte går att förändra o jag antar att det gör mig lite deprimerad - känner mig hjälplös för jag älskar människor o vill att alla ska ha det bra o må bra


men men nu ska jag städa upp mitt golv - är ledig imorgon o min baby fyller år- =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0