RYMMER

Min oberoende natur har ingenting gemensamt med den hårt arbetande *****. ***** vill ha ordning och enkelhet, medan jag letar efter spänning och nya upplevelser. Båda är intellektuella till sin läggning, men trots det krockar ofta deras åsikter med varandra. Jag vill utvecklas, är extravagant och vårdslös med pengar, medan ***** vill ha trygghet och ett enkelt, ordnat och opretentiöst liv. Jag anser att den blyga och tveksamma ***** sexuella attityd är ganska pryd och kommer därför inte att stanna länge.

 

Stod utanför Limpans jobb imorse i sundbyberg imorse. Såg "Dagens limpa - 2 för 29" och tänkte, att det var väldigt billigt för två så fina tjejer som oss. I fortsättningen ska vi diskutera priserna.


Kommentarer
Postat av: hemlis

jag älskar dig! du är speciell, vacker och obestridbart klok. glöm aldrig det! puss.

2010-09-19 @ 23:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0