NO BULLSHIT

Jag är lite intresserad av en kille, sa jag till min vackra kusin Mathilda när vi var ute på landet för ett tag sedan, men han visar sig redan vara ett svin. Trots att jag inte kände honom då. Varför väljer du ens att fortsätta intressera dig av en kille du redan vet kommer vara ett svin mot dig senare? Frågade hon klokt, och tankeställaren fick mig att radera hans nummer och inte kontakta. Stalkade halvt på facedrop och såg idag att han faktiskt var förlovad på riktigt, han som sa att det bara sa att det lät kul på statusen på facedrop. Fan tänkte jag, vilken otrogen jävel. Och är glad att Mathilda fick mig att tänka efter innan jag började bry mig om killen. Måste sluta vara så sadistisk i mitt val av killar.

Paris är bästa pepparn. Bryr sig o säger jag är grymt hot brud. Att snusmumriken inte är värd mig. Och jag tänker, sant sant. Kanske man ska gå i celibat och älska sig själv istället för att fuck sig själv i huvudet med dumma män?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0