Hmmm

Ted säger att jag är stark som inte låser in mig och vågar mig ut men om jag ska vara ärlig så är det den ända jag mår bra av just nu (att vara hemma alltså) aja jobba bör man hoppas jag får sluta innan solen gått ner imorgon / det är så mycket läskiga saker som hänt på sistone vidskepliga jag tror det betyder någonting typ en varning men mot vadå? de flesta kriser jag gått igenom har avslutats med att jag träffat en kille kanske slumpar jag till mig en kille denna gång också eller får jag överleva denna vinter enbart av familj och vänners stöd? Jag är hemma dvs att jag mår bra och om jag ska vara helt ärlig / det låter bara bättre tack alla som fått mig att tro på mig själv speciellt en kompis till mig ska ge henne den största kramen när vi ses love love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0