i-lands problem/tankar

vill ha en budget och en vän som ville följa med mig och resa och leva i andra kulturer. känns som att europa är för uppordnat nu, så att det inte är någon idé. förutom det att jag inte kommer en äventyrslusten människa in på livet så väl att hon/han skulle våga sticka iväg. förut, när jag inte hade möjlighet hade jag det. men nu när man väl tar studenten och kan göra allt, då finns det inte längre. å arma liv.

dessutom hatar jag mig själv lite för att jag låtit en relation i mitt liv gå överstyr, 9 månader överstyr, och min förmåga att älta allting och min rädsla att bli lämnad och säga hejdå har sårat mig. ett stort minus i min personlighet, om jag får säga det själv. fast det är hans fel också, mest om jag ska vara ärlig.

för att lätta upp stämningen lite

en före och efter bild när jag dricker öl.
saknar florence så mycket!
men kusin är underbar och helgen på landet var underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0