fyllesofi

9känns som att jag aldrig varit online såhär sent (datorn brummade, så skulle stänga av, face lockade men vågade inte dela mina tankar där..) i alla fall det jag tänkte säga (eller fråga) var är det vuxet att vara hemma en fredag, eller bevisar det att man inte har några vänner/något liv?

och ska man vara stolt över sin "party vän" som "kan" vara hemma en fredag/lördag?

alltså... livets mysterier? orkar inte ens tänka på det.

p.s pojk/flickvän räknas inte

p.s röv.
orkar inte ta hänsyn till nån. jag är bäst bara. självförtroendet är falskt, men på topp.

fågelkvitter här. sommar snart. sommar eh ångest? well. läs detta två gånger så dyker förhoppningsvis något nytt upp framför era ögon, ett dolt meddelande kanske. och btw, jag har ett starkt behov av att vara hemma en fredag eller lördag men varför går det inte? aja kisses

Kommentarer
Postat av: Lilly

Haha du är så härlig Linnea. ;D Jag tycker allt tyder på vuxenpoäng. Men det säger jag bara för att få vänner och dessutom brukar jag också vara hemma på fredagskvällarna nu eller jag måste.(A)

2010-05-08 @ 10:07:27
URL: http://saxros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0