Bilder från Göteborg


började resan med sushi och en öl på pc :) de har höjt priset med 2kr sen senast jag var i götet..

hittade people på röda rummet och queen :)

det där är min pappa som barn :)


bor man på en ö så tar man båt in till stan <3

matildas zoom spegel som gör att man ser missbildad ut haha

vi fick tickets till liseberg och åkte balder :D jag och johanna hade dödsångest på hög nivå. sedan åkte vi colorado där allt ALLT vatten hamnade på johanna och jag fick mig goda skratt :)

efter ett tag blev hon glad igen :) middag och för hos eriqa

pop the cherry/charlies(? bakficka)

erik och jenny glaada :D


vrångö så fint när solen skiner :)
tog inte många bilder den och sista dagen.

spenderade sista kvällen på andra lång l'assassino (eller hur det stavas haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0