lev som du lär

"I should just be my own best friend
Not fuck myself in the head with stupid men"

det är mycket nu. för alla.
läser vad jag skrev i min blogg för ett år sen. så nostalgisk att jag nästan gråter.
skrev en hemlig bridget jones-lista förra året.
"- skära ner på drickan
- sluta umgås med pundare
- sluta falla för killar jag vet bara är ute efter sex"

och ärligt talat höll jag det, och en period drack jag inte, umgicks bara med folk som fick mig att må bra och började träffa en kille som var god för mer än sex. när jag tänker på det blir jag faktiskt stolt och jag tror att jag är i behov av en liknande lista nu. återkommer när jag kommit på något bra. en ljusglimt smög sig igenom mitt mjuka yttre :) jag har lyckats förut, kan göra det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0