paint slår photoshop i alla lägen

kändes underbart att träna musklerna och ska försöka njuta av träningsverken imorgon. såg min gamla historialärare (ville ta ett glas vin med henne men det ville inte paulina!!) och en gammal flamma på gymmet. sån tur är såg ingen av dem mig, svettig och jävlig. mötte upp patrik och sebastian i stan. sen gick jag och patrik till en sexaffär och köpte glidmedel och sen förbi min flamma jag såg på gymmet. (vad kallar man en kille man flirtat och hållt på lite med men inte gör det längre? kom gärna med förslag, en gammal flamma börjar bli uttjatat efter två inlägg) sen köpte jag hårfärg men har inte färgat än. ska plugga och kolla på svenska hollywoodfruar.

wellll jag gjorde i alla fall en gestaltning på hur beach 2010 kommer att se ut! paulina, jag och KAJSA HAHAHA (kan inte släppa att hon gick med i teamet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0