nothing compares to you

har tjatat om det förut, men SATS väljer verkligen dumpningsmusik. nothing compares to you på stretchen på shape passen och I will survive när man tar i på core passen, love hurts i omklädningsrummen och då går alla desperata dumpade tjejer igång. det måste ju verkligen vara förutbestämt också.. att man anpassar musiken för att det finns så många dumpade tjejer som vill se snygga ut för sina ex! he he. kände inte igen mig så mycket i nothing compares to you idag. blev bara glad när den kom. hälften av tjejerna på passet sjöng med. underbart! oki, men förutom det så är jag frustrerad. verkar som en man förföljer mig.. inte med mening, men ser honom ÖVERALLT känns det som. utanför bussen idag och jag bara, fan, snygg. fikade med kusin mathilda och vi diskutterade våra desperata sidor idag. det var kul, när hon var med. sen var det bara nervöst och jag är frustrerad. GLÖÖÖM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0