man får vad man förtjänar

är lite opepp på kvällen men ska ut med snygga johanna riikonen så det kommer väl snart. jag undrar om hon får upp mig på dansgolvet.. hehe.

jag hatar att jag ältar. hata är ett starkt ord, men just till den meningen finns inget bättre ord. och det är svårt att skilja på om man har riktiga känslor för en person eller om man bara har låg självkänsla eller bara ensamhetsångest. den senaste veckan har jag bara ignorerat tanken på vem som brukar ligga i min säng men av en anledning kom jag på det idag och jag blev ett med vädret och jag blir så arg för jag vet varken hit eller dit. jag vill inte säger hjärnan, medans hjärtat frågar varför jag förnekar det. eller är det bara den låga självkänslan och ensamhetsångesten? HMMM. det är en hård nöt att knäcka.

men, ska börja fixa mig. duscha, välja kläder, platta håret, sminka mig som en superstar. snart är jag ute i vimmlet igen och då känns det nog bra igen :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0