helgen

i fredags var jag på marie levau (?) med gamla vänner, hade inte så mycket pengar och svaga fyllor är ju lite ångestladdade men så åkte jag på efter"fest" till nån galen kille i fruängen, melissa och mathilda var där. gick hem till mathilda sen och kollade på beck och sov. nära och kära drar bort ångesten så förvånandsvärt. hade saknat dem.

i lördags gick jag på teater med lisa (sommarnattens leende, den var sådär) men det var ganska kul ändå, sedan tog jag "en" öl med lisa, johanna, sepher och marcel på medis bar & kök och blev aspackad. tänkte gå på fest hos putte där mina gulliga kusiner var men det hade nog slutat olyckligt med min alkoholhalt.. smsade mycket förföriskt med en gammal flamma, härliga tider.. eller nej, men härlig kille. kom på mig själv att vara svartsjuk på tjejer han träffar :$ skäms, men lägger hellre energi på att vara svartis på dem än en viss annan röv. :)

men nu ska jag gå ut och gå, kanske köpa hårfärg och nåt annat sött till skivan. tänkte ta en långpromenad istället för SATS.. inga roliga pass och jag suger på gymmet. haha. hej då då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0