ELLER??

mina desperata tankar: "det är inte sant att han har tjejer som springer upp och ned för hans trappa varje dag, han har väl ett one night stand då och då man kan ju inte leva i celibat.. men inte flera tjejer, det berättade ju han i höstas att det bara var jag (och hans ex) trots att jag bara dyker upp på hans trappa så sällan. och vem vill vara med honom lixom? knappt jag, det är ju han som vill ha mig och vi ska gifta oss om tio år (fastän han inte vet om det än) och han ska älska mig, som han redan sagt att han gör. och visst är han redan kär i mig redan nu, jag kompletterar honom, eftersom han redan är inne i en ålderskris och därför behöver mig (lammkött). och jag är den enda som ser att han är en stor tönt bakom denna tuffa utsida. för det är han. eller? är han?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0