vissa män i mitt liv är rätt så great

mina nära vänner vet att jag har en kille som jag ska gifta mig med om ca tio år, denna kille vet inte om det än, dock älskar han mig utan att våga erkänna det för sig själv. (är det någon som tvivlar på min histora, fråga bara så ger jag BEVIS på att han älskar mig) drömde i alla fall att han var lika snygg som han är nu med sitt blonda hår och sin vältränade kropp (rawr, ska inte nämna de muskulösa armarna) och ville ha mig som flickvän och hade berättat för sina vänner om mig och vi gick på NK och planerade the wedding som i drömmen skulle bli av direkt men in real life blir av om.. ca 10 är det bra? nää, vill gifta mig om fem år.. ringer honom imorgon och planerar imorgon :) kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0