tell me baby

är helt snurrig. önskar att det fanns någon annan som kunde ta alla mina beslut. och sanningen kan vara så svår att ta till sig ibland, och att agera, komma över. ibland önskar jag att jag aldrig upptäckt alkohol eller killar (och cigg) men nu är det väl bara finna sig i situationen (som är så svårt) och göra det bästa av den. uppkommer bara ett sånt massivt tomrum och vill inte göra fler snesteg. vill bara få upp självkänslan och kunna vara ensam, sova ensam, ge mig själv komplimanger istället för att sukta efter andras ord. tell me baby, are you lonely. det har gått för långt. har iaf underbara vänner som gör mig glad hela tiden, i skolan och utanför. ändå förundras jag av min förmåga att bli imponerad av nya personer. under.

ska läsa lite om sverigedemokraterna nu.
träna med paulina sen SATS babe, inget snusk.
dis is 4 u: visst tycker jag att isen är vacker, men jag halkar på den.
(halkade mest i lördags på medborgarplatsen fett full höhö)

Kommentarer
Postat av: paulina

"vissa säger att höstlöven är vackra.... men jag halkar på dem..."

luv u <3

2010-01-19 @ 14:37:50
Postat av: Linnea

jag skrev inte ens så tönt:D

2010-01-20 @ 21:18:23
URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0