tough love

åh är hemma för tredje dagen idag och gissa vad jag saknar? stockholm. har bara varit i stan på natten senaste månaderna, minns inte ens när jag senast gick runt i affärer eller ens tog en fika på något café medans det fortfarande var ljust ute. idag fick en konstig känsla av att börja om på 0. jag vill bara ha ljus nu. efter att ha varit hemma i tre dagar (jävla vinterkräksjuka) har tänkt och haft mycket ångest men kom till slut fram till att släppa, börja om på 0. hoppas att denna tanke håller i mer än en dag.. men ska möta natasha på en fika senare så hoppas att det släpper ännu mer genom att prata om det. hon är en bra tjej, det vill jag också vara. känner mig mer som tjejerna på tough love ajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0