när allt känns bra är det något som kommer och förstör det :(

alla gör bort sig ibland. jag gjorde bort mig något så fruktansvärt. inte på ett kul sätt då, utan på ett lägg dig ner och dö sätt. nästan vad jag gjorde. först tog jag några varv skrikandes och springandes i huset efter insikten av vad jag gjort. visste inte riktigt hur jag skulle ta mig igenom det här, men sen kom jag på ett värre felsteg jag gjorde i höstas. den gången tog det fyra veckor att komma över, om jag minns rätt. bara att vänta och se hur lång tid det tar denna gång..

( btw på tal om inlägget nedanför: jag och malin förade på theodoras i fredags, märker sedan att det har satt sig täby/åkersberga/liknande-bor några platser ifrån oss. åå mina nerver ställde in sig på krig alltså hade sån lust att bara dra i hans tröja och skrika stick tillbaka till tegel eller esther, för sunkhaket theodoras är mitt! alltså vem åker in till stan för att gå dit lixom..? sen kom jag på att jag har kompisar från täby/åkersberga/liknande som hängde där innan jag fyllde arton, utan någon anledning till det.. är theodoras ett täbyställe? är det coolt att hänga på sunkhak? det vore såå täby/åkersberga att vara coolt att hänga på sunkhak.. jag gav det en funderare, och ja, på helgerna kanske. men måndag-torsdag mitt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0