you you you you

är det elakt att gotta sig i nån annans deprission? ..oavsett ger det mig lugn, kan sova om nätterna efter den insikten. i första hand måste man ju tänka på sig själv! jag är stolt för att jag skrev mitt svenskatal på en halvtimme (om ens det) innan lektionen och fick vg på det :) helena bad oss prata om pride på engelskalektionen (alltså svenskar är så ostolta, för att uttrycka sig rätt) och när man tänker efter är jag trots min låga självkänsla stolt över mig själv, vart jag kommer ifrån alltså familj, släkt och vänner och en hel del saker jag åstadkommit typ inget särskilt. men i helhet tycker jag har blivit en bra, god människa. lite dryg ibland kanske men det beror på mitt dåliga självförtroende så det ursäktas.. typ att jag gottas i andras deprission. men vem sparkar inte någon som ligger ner. haha o:)

jag och mamma stekte strömming idag och snackade skit om ankdammar. antar att hon är stolt över mig, för att jag rör mig överallt istället för att fastnar i nån jävla håla typ solna eller ve och fasa, åkersberga.. exempel från när mamma jobbade i solna: hon föreslår en restaurang på rörstrandsgatan och får responsen "där har jag aldrig varit, var ligger det?" hon svarar att det ligger vid st eriksplan, nära och bra. men ankorna tyckte att det var för långt hemifrån solna. jag tycker det är ganska sorgligt, samtidigt komiskt, men främst vill jag inte dela min värld med några ankor som slitit sig från sitt bo.. bättre om de stannar i sitt solna, snackar sin skit och dricker sin latte på café solo. köper sina kläder på bik bok i solna centrum tills 50 års ålder, för att sedan gå över till sisters. nä där kanske jag överdrev :D drar inte alla över en kam, inte jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0