SATSAR

jag har varit glad idag. har verkligen ingen anledning till det (nästan lika lite anledning som att må dåligt iof), men ibland går det väl snett i kroppen så att man utlöser lite extra endorfiner. chillade hela dagen med barnprogram och journalistisk tentan. pappa bakade semlor som jag åt med gott samvete, för att jag hade en bokat träning, cykel och core i hötorget halv sju. gled verkligen med sl på vägen dit. sen märkte jag att jag hade glömt träningsbyxor.. attans attans attans. men jag var ju hög på endorfiner så jag erkände nederlaget och tänkte "äsch jag tar en promenad hem som kompensation". såna tillfällen tycker jag att jag har alldeles lagom långt hem. galen dag. har inte ens haft ångest över att jag tar studenten och är ensam. woo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0