WANNA GO BACK TO THE GOOD LIFE

jag&melissa: can you scream you fucking hoe in italian?
lorenzo: what?
jag&melissa: scream you fucking hoe!
lorenzo: scream you fucking hoe.. what? hehehe *händerna i luften*


Kommer ihåg hur sorgset det var att åka hem.. det regnade och var grått hemma. Och på kvällen fick jag ett samtal från italienskt nummer! Visste att det var Romeo och Antonio. I'm in Sweden var jag tvungen att säga. Jag mådde illa, kunde inte stanna hemma då mamma ställde frågor om ***** och jag saknade honom,så vips sprang jag på honom på vägen in till stan. Fick skakningar men träffade Lisa och gömde oss för poliser när vi drack öl och stötte på Markus och en kille som hette Leffe. Det var roligt. Lurade en full tjej att vi var journalister på en TV kanal, hon tyckte det var coolt att vi var det trots bara nitton år fyllda. Träffade sen ***** o ingenting kändes bra. Känns som om det var igår. Känns som det var igår Romeo kom gående med nyklippt lugg, fem mobiler i fickorna och viskade "no maffia no maffia" och "i'm fine thank you" och "you want antonio". :( I WANNA GO BACK TO THE GOOD LIFE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0