SMAKPROV FRÅN FLORENCE ITALIEN


På tågstationen i Bologna :)

En gata i Florence :)

Jag och Melissa ville också ha evig kärlek, haha, det hittade vi inte...

Vattnet var BRUNT usch

Melissa sitter och chillar i Boboliparken

Vi köpte masker på marknaden :)

Italienare är smala bara för att få plats på gatorna...

Raggade upp två (fula nej gulliga) italienare detta är Gabrielle

Melissa och Lorenzo :)

Vandrade runt och hamnade i ett kvarter som såg ut som en slum..

Vi gick in på ett café/krog och drack en stark drink medans maffia italienare spanade ut oss från stället, sen följde de efter oss.. läskigt!! men man kan ju inte varit i italien utan att ha upplevt maffia ;)

vi köpte mer bacardi och öl. kusin är sjukt snygg!

Gabrielle fick nöja sig med att pussa min hjälm.. ;)

Lorenzo fick ingen puss..

Davie/Dejmo/Davido fick inte heller nån puss!

Lorenzo, i italien har man we..

Natt i Florence


Ny dag, klädde upp oss och glömde kameran hemma under dagen!

Gulliga Romeo<3 viskar i mitt öra :)

Han fick en puss av Melissa. I italien har killarna piercing i överläppen!

Melissa fick en ros :) jag fick en vit ros som vi glömde ta kort på! jättefin

mitt ben.. heta antonio mums

Romeo och Melissa på väg hem till hotellet :)

Sista kvällen. vi drack öl i parken

Jag var glad

I Italien klipper man av kepsen.. här är Melissa med Lorenzos keps.

Romeo och Lorenzo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0