älskar detta

Läser Jack (lite mobbat) men rätt kul. älskar detta :)

"Gör det mycket ont, sa han.
Gissa om det gör, finns inget värre än kukont. Och du?
Det är okej.
I plugget hörde jag talas om en kille som fick sina pungkulor uppsparkade i magen under en fotbollsmatch. Tror du mina har gått den vägen också?
Inte fan kan man väl sparka in pungkulor i magen?
Jo, det lär finnas gångar de kan fara upp i.
Ah, lägg av.
Jo, det är sant. Åh fyfan, tänk om jag blir steril."

"Allow me to present to you, sa Harald och smetade in mig mot tvillingarna som log så att mjölktänderna sprakade.
He's not able anymore, fortsatte Harald. The poor kid has lost his balls. They went into his stomach on vacation. So girls... you have to do it with me."

Snygg raggningsreplik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0