livet är hårt för de hårda

någon som hörde om den tio-åriga flickan som blev våldtagen av två tolv-åriga pojkar på en skolgård? den fråga som ställdes i mitt huvud var, vad har hänt de här tolv-åriga pojkarna, som gör att de utför en sådan sak som våldtäckt? antagligen har en av dem (eller båda) själva blivit antastade. det gör ont i mitt hjärta av att tänka på det. och jag ställer mig en liknande fråga när melissa blir rånad och misshandlad. vad har hänt i en mans liv som driver honom att göra inbrott, råna och misshandla tjejer? jag kan inte sluta tänka på det. vill förändra allt. puss på fredrik som också var tvungen att vara med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-06 @ 23:27:12
URL: http://melajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0