opepp

så opepp. ska träffa melissa, gillar henne. men fett opepp på mörkret och kylan. aja, vi sitter väl bara inne och värmer oss med nåt liknande hembränt.. så som oscar sa att man ska göra.

"tänk på att inte dricka mer än två glas vin på din artonårsfest, om du gör det så kommer du att däcka i soffan linnea, du som är helt ovan att dricka" sa mamma. och jag bara, what, call it what you wanna call it i'm a fucking alcoholic? men nej.. jag sa "det vill jag ju inte göra på min artonårsfest inte".

vill vara kär och bli bortskämd. saknar sånt. är trött på att hjärtat är halvbrustet för jämnan. har nya filosofier dock.. typ ensam är stark. bara ha kul trots att jag kanske inte får till det. borde inte få till det. av anledningar. aja, är desperat. ska plugga lite innan jag drar iut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0