bra initiativ

jag och en vän (säger inte vem, men hennes namn kanske börjar på s eller v) diskutterade sex häromdagen, och jag fick veta en hemsk fakta - hon somnade under en sexakt... och stackars tjej, han märkte inte att hon slutat röra sig... antagligen är hon alltid en säl, haha, SHAME ON YOU SISTER! :o

jag har letat information och bilder på uteliv på grönland (jag och lisa har ju planer där hehe) men jag hittade ingenting. alltså, jag trodde grönlänningarna var alkoholister.. antingen hade jag fel, eller så är det hemligt. hoppas på hemligt. det fanns bara bilder på natur och aurora borealis. ja ba halla, var är vodkan? wellll ser ändå fram emot framtiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0