we're hawt


kan inte alla "djupa och svåra" människor inse att de inte är så speciella?
i don't care i don't care i don't care i don't care i don't care i don't care if it's old
och jag har börjat tänka på hur respektlösa de flesta är nu för tiden. drömde att jag skrek halsen av mig på en kärring för att jag tyckte att hon var respektlös (av vilken anledning minns jag inte) hatar att jag klagar, alla svenskar klagar för mycket. jag vill inte
jag har arrarrarreaggressioner.
paulina är i malmö. vem ska jag vara arg med?

men i don't mind i don't mind i don't mind i don't mind, mind, don't have a mind

drar in till stan nu. fuck det här

Kommentarer
Postat av: Lilly

Oh,jag vill också till Malmö. :D

Fast på fredag drar jag iallafall till Klippan.^^

2009-05-27 @ 19:13:25
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0