putte för patrik och fnask för linnea

jag har inte orkat blogga. har ingenting att skriva. jag har ny bdb, det är skönt. tog en promenad med patrik idag,men det var så kallt så det blev bara från slussen till zinkensdamm.. där satte vi oss för att fika på donken. men det var kul. jag har saknat honom och det känns bra att vi har varandra lite närmare nu igen. sedan hade jag honom i telefon en bra bit in på kvällen, fast då pratade vi knappt. då kollade vi typ på tv. sa få ord ibland.
jag saknar fredrik nu istället.. vi har pratat på msn och har kollat hans bilddagbok en bit tillbaka. synd att jag inte roar mig på veckodagarna nu, utan bara "tränar och pluggar", annars skulle jag träffat honom och shoppat eller fikat lite. onsdag ska jag nog inte träna eller plugga. lill-lördag. och så deppig som jag är på onsdagarna är jag värd att gå ut och ta ett-tusen glas rött vin med chili. på en parkbänk eller så. orkar inte mer. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0