honey, everyone does blowjobs

det är en jobbig period just nu. det är bara att vänta ut, efter regnet kommer solen fram igen (och solen kommer ju komma automatiskt med våren som är på väg). funderar på att försvinna, typ inte vara inloggad någonstans och bara höra av mig till de som betyder mest/de som hör av sig till mig. tills den här perioden är över. känner inte att jag skulle vilja prata eller visa för någon, därför har jag ingenting att skriva här. till och med nu låter jag jättedeprimerad, vilket jag inte är, men bara för att jag skrivit att jag har en dålig period och är lite irriterad.
det känns som att folk dömer mig efter vad de läser här (och min bdb, som dock nu är privat). jag antar att jag är för paranoid för att jag känner mig så oomtyckt av alla, till och med de som jag vet älskar mig, (finns det ens ett ord som heter oomtyckt?). och jag vill inte ha någon kontakt med folk jag inte känner. jag suger, bokstavligen. whatever. internet är deprimerande. får se om jag försvinner eller ej.

Kommentarer
Postat av: Maly

Jag finns alltid här. <3

2009-03-08 @ 12:13:49
URL: http://miracletear.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0