livet var en hora och jag hade inga pengar

jag har känt mig perfekt en gång. det varade bara i en timme, kanske två, men det var ju någonting. det var perfekt tills det blev till desperation, besvikelse, lättnad. lättnad för att det inte finns så mycket smärta i min vanliga ointressanta verklighet. jag underskattar verkligen mig själv. vissa gånger tror jag att jag är fisk, men..haha hade jag varit fisk hade jag nog varit en sån som lever tusen kilometer under havsytan och har en lampa på fiskhuvudet. det får väl duga som förklaring. loggade bara in på datorn för att försöka skriva min filmanalys, men insåg att jag måste duscha istället.. har hängt i skanstull igår och idag. ska nog fortsätta med det. mosmos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0