livet är hårt för de hårda

vad snackar jag för skit om att jag ska vänta ut den här "dåliga perioden"? fuck no. livet går inte ut på att vänta. och jag ändrar livsfilosofier alldeles för ofta, beroende på hur deppi jag är. har varit vaken 90 % av den här helgen. är sliten, men det var värt det. att sova på helger är överskattat. något pinsamt att åka hem idag med trasiga nylonstrumpbyxor och kort kjol, för det skriker ju "jag kom nyss från jobbet". på natten är det mörkt och man tänker inte så mycket på nylonstrumpbyxor och korta kjolar, det är party. på ljusa dagen är det pinsamt. blev lite fotad. så lägger nog upp en bild senare, när jag orkar engagera mig. puss

Kommentarer
Postat av: Alice

Du är så sööt Linnea <3 :D



Haha.. Pinsamt med trasiga strumpbyxor, jag lyckas alltid ha sönder mina :P

2009-03-09 @ 01:13:40
URL: http://kesteris.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag vill gärna se bilden. :D

2009-03-09 @ 21:14:46
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0