rip

bilden baxad från lilly.

alltså, ja fett sad att jacksson är död. vi har sett det och vi har gråtit över det och vi hyllar honom för allt han har åstadkommit och hur kärleksfull han var osv(jag tror inte heller att han var pedofil). men jag blev så irriterad när jag såg den här bilden, okej att hans läkare kanske gjorde något misstag men inte direkt så att han menade att ta livet av honom, please! jackson blir inte direkt mer levande av att ge skulden till en stackars läkare som antagligen redan lägger skuld på sig själv. nej fy. låt honom vara död och lyssna och uppskatta hans låtar istället.

jag är redan såjävlaarg på en annan sak, men den orkar jag inte skriva upp här. bye

Kommentarer
Postat av: Lilly

Haha trodde först du var en främmande människa men när jag gick in på din blogg så såg jag att det var du. xD Därför är det okej. :*

2009-06-28 @ 14:11:33
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag tror hans läkare gjorde så gott han kunde. Dom som säger att Jackson var ett pedo har ju inte mycket vett i skallen. Ofta en människa som bara önskar alla gott och som bara ville ha världsfred här på jorden är pedofil? Eh nej!

2009-06-28 @ 14:12:57
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hej!

Jag följer dig med bloglovin och skulle därför bli väldigt glad ifall du ville följa min också så att jag kan få lite fler följare. :)

Tack på förhand!



P.s Har Paulina inte någon blogg?:/

2009-06-28 @ 18:43:58
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0