klag

kom hem från landet nu. ba palla? saknar malin stört mycket.
rebecca var här och vi öppnade en vinflaska.. måste ju drickas upp nu (...) och jag lyssnar på musik som gör mig illa till mods, men jag måste lyssna för vissa saker måste man lyssna på. vill göra något ikväll men verkar ganska torrt.

kusin och jag har i alla fall haft riktigt skönt på landet. fick bara en dag med sol, men den dagen la vi oss på badmadrasser i vattnet och solade. haha skoja.. badmadrasserna var gjorda för barn så det var mer vatten än sol, HAHA. kunde inte knipa den räven riktigt. underbart i alla fall.


Kommentarer
Postat av: cornelia

nja inte särskilt alls faktiskt. ville bara visa att jag har tagit av dom nu och att det känns skönt, att jag inte är lika smutsig längre. vad bitter du låter!

2009-07-10 @ 23:28:37
URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0