kollektivtrafik

jag känner ingen som åker trean lika mycket som jag, men någon kanske känner igen sig i alla fall, i att vid karlbergsvägens busshållplats går minuterna väldigt fort? man kommer upp från tunnelbanan och det står sex minuter. tänder en cigg, kollar igen, och det står tre minuter.. tar några bloss, och sedan står det en minut och man ser trean lite längre bort på torsgatan. jag brukar tänka på det. en till sak, med trean, är att vid st eriksplan där både fyran och trean går, kommer det alltid fler fyror än treor. älskar att jag är så intressant, älskar att jag antagligen är den enda som tänker på hur trean går. den enda som tycker att det är värt att tänka på det. men men.

imorgon börjar skolan igen. var inte så sugen på det imorse, men efter att ha shoppat lite och träffat lisa, johanna och anna så är jag ganska pepp på resten av TEG och rutiner. så puss. nu ska jag bada bastu för det är ju huu så kallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0