men!

jag har börjat styra mitt liv efter mitt horoskop, men just idag stämde inte det.. blir rädd.
eller, maybe if i cry, you'll come back to me?
maybe if i kiss your lips, you'll come back to stay
KANSKE JA.
jag gillar inte ordet kanske, okej om jag själv använder det
men alla andra kan väl bara välja ja eller nej?

hatar att bestämma mig också.
mamma ska alltid låta mig bestämma
då brukar jag be henne bestämma
och då säger hon att hon att hon inte vet vad som är bäst för mig
men som att JAG vet det då?
neeej jag vet ingenting.

på måndag ska jag inte vara lika jobbig.
då ska jag vara mitt glada jag igen.
var bara tvungen att ha en dålig vecka.

åh hörde att jag fick sms.
undra vem det inte är ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0