when i'm with you, it seams so easy

fyfan vad jag skäms över mig själv
asså för att jag tänker på saker jag inte borde tänka på
saker jag inte vill tänka på
(tanketourettes?)
nej det har jag väl inte.

hatar stockholm just nu
vad ska jag göra
vad ska jag göra
vad ska jag göra
jag brukar ju älska stockholm?

ni vet sån tomhetskänsla?
alla känner sig tomma ibland
och ibland kan man ju känna sig så tom att det blir jobbigt
att man blir desperat efter något/någon som kan mätta tomrummet
(haha mitt tips: åk hem till killar och sug av dom i utbyte mot närhet)
men seriöst
så känner jag mig inte tom när jag är med paulina
hon äter upp tomrummet, för jag vet att hon förstår
ibland behöver jag bara ge henne en tanke och jag är hel igen
förstår ni.
ingen i hela världen förstår som hon gör.

Kommentarer
Postat av: paulina

jag äter upp allt (: älskarey <3

2009-02-17 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0