ingen söndagsångest inte :)

såhär i sjuttonårsåldern känns det som att jag borde kommit ifrån vissa faser,
men neej. och jag hör en suck när jag tänker på det.
haha igen. snälla linnea vääx upp

och hatar mig själv, lite, för att jag tar för varmt kaffe
sen låter det svalna så länge att det blir kallt och äckligt :(

jag låter kanske deppig eller nåt, men tvärtom
förutom snön så mår jag jättebra
på onsdag åker jag till gbg, är fettt pepp<3
och innan dess ska jag ha hunnit fika med johanna riikonen,
fika med melissa och amer, u.m med lisa och freddan,
träna minst en gång, och ikväll ha hemmakväll hos rebecca :)

så åker till jakobsberg nu. pussar på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0