det kan alltid bli bättre

jag är sämst. ska börja med filmanalysen (nu?) lixom.
har tre löften till mig själv. men de är lite privata
lite bridget jones-löften, kan man säga

tog en lång fika med paulina idag, och lisa kom förbi.
sedan kollade vi på fula kläder på h&m och sånt.
jag tror jag ska skaffa nya ögon och nya kläder.

igår drack jag en drink som hette orgasm (asså haha?)
det var kul när rebecca beställde den, hon sa orrrrgasssm typ.
men btw, jag ska trappa ner på drickandet. snart.

- vad ska du ha då?
- en orgasm tack

haha lixom.
nu måste jag analysera the devils backbone
kyssar på ljumsken

Kommentarer
Postat av: Lisa

Orgasm är ganska vanlig, finns en som heter skrikande orgasm också. (:

2009-02-05 @ 00:40:01
URL: http://daisyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0