can't stop

i trean ska jag sluta ha kul. då kommer jag inte ha tid med det längre.
gör lite ont i själen att jag fyller arton i december.

ain't it strange, att jag saknar dig när jag är ledsen?
på samma sätt som jag vet att du saknar mig, när du är ledsen..
men när jag är glad, har jag inget behov av dig alls?
precis som att du inte har något behov av mig när du är glad.
hatar mig själv litegrann för att jag inte kan säga någonting till dig
men jag har anledning till att inte kunna
för du hatar mig nuförtiden
vi trodde att det skulle vara för alltid men det ändras med tiden
saker händer i livet som man nog med lyckan tar för givet
lixom
får duga med att skrivas här. du kommer aldrig läsa
men det gör inget. för det är bara att glömma. det är lixom över

jag hatar söndagar. hatar vädret. hatar att va inomhus
hate is a strong word

om två veckor åker jag till göteborg. kunde inte längta mer
bort från sthlm sthlm sthlm
mm ja. hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0