bygg en mur runt åkersberga

creds till lisa för det smarta förslaget!

men iaf, i'm baack & i brist på annan information om paulina,
ett citat "de som försvarar åkersberga är inavlade"
hon sa det lite mer komplicerat, men det var så hon menade.
haha. alltid klanka ner på åkersberga. fy. varför åkersberga, lixom?

jag tog en runda på stan med fredrik idag.
fan vilken underbar människa <3
köpte mig en rosa tröja också.. alltså, varför rosa? ångest
(eller jag bara fastnar för folk som har små rosa detaljer,
och tycker det är skiitsnyggt på dem. men jag är ganska ful)
fredrik köpte en sjuukt snygg jacka som han ska ha imorgon,
TILL MJUKISBYXOR. jag sa att det var ologiskt.
han sa att han inte hade några jeans som passar.

jaa men nu var det helg igen alltså. spännande :)

Kommentarer
Postat av: Maly

Varför all dess hat mot åkersberga? Ett ställe som är fruktansvärt kriminellt. Ett ställe där alla blir knivhuggna. Ett ställe där bussarna aldrig går till Skärgårdsstad. Ett ställe där de enda klädaffärerna vi har är Lindex och Kappahl. Ett ställe som det absolut inte finns något att göra på. Okej, det kanske finns ganska många anledningar att hata Åkersberga... xD

2009-02-06 @ 11:39:41
URL: http://miracletear.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

i love you, och det är inget fel med mjukisar till den jackan!

2009-02-16 @ 22:24:05
URL: http://blygpojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0