ansiktsförlust

har hänt något otroligt med mitt psyke, å jag njuter något så fruktansvärt så länge det håller i sig. det är som om jag slagit huvudet i något som utlöst vissa faktorer som gör att jag känner att ingenting spelar längre någon roll. av vissa tunga saker jag som gått och tryckt på. det förflutna spelar ingen roll!

här är kisslisa som pussar en groda i hopp om att han ska förvandlas till en prins. han är på god väg, kronan är ju redan där! hon var här en natt och drack jäst öl och ritade hjärtan i min skolkatalog. sweete

Kommentarer
Postat av: Shadi

"ingenting spelar längre någon roll"?

du skrämmer mig :(

2009-12-08 @ 19:59:34
URL: http://shadi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0