hur svårt kan det va TYP

jag blir så förvånad hur människor kan vara så falska, och hur svårt det faktiskt är att kunna lita på någon. men som jag brukar säga: livet kommer aldrig sluta förvåna mig.

pride var kul en-två dagar, sen tröttnade jag men eftersom att alla ville hänga där stannade jag kvar och fick fan överdos. sån tur att jag hittade lite hetrohäng att sova hos i alla fall. mm mm mm puss på det.

tänkte vara nykter ett tag nu. kanske testa mina gränser hur länge jag kan säga nej till alkohol (hoho). kommer väl bli att malin ringer och vill dela en vodka imorgon, ha ha. har planer om en vit månad också men den ska jag ta i september.

känner mig sjukt ointressant. återkommer med nån intressant historia senare.

uppdatering av paulina: har inte hört från henne på en vecka (??????) :(

Kommentarer
Postat av: hon den där

saknade dig BAJS MYCKET (sär skrivning och barnsligt förstärkande adjektiv för att understryka saken). PUSS BABY!

2009-08-11 @ 00:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0