vad har man för skor när det regnar?

det är ju inte många som går ut med stövlar. men det ösregnar nu i alla fall, och jag vet inte vilka skor jag ska ha på mig. jag har inga skor som tål såna här väder! hoppas att det går över tills jag ska gå hemifrån, om ungefär 40 minuter. ska möta ellen, anna, cornelia och johanna i slussen kl ett. vi ska fika där någonstans.
hade ingen skola idag, patrik sov över. han ville inte gå hem. han väckte mig halv åtta imorse så att jag kunde stå brevid och göra honom sällskap medans han sminkade sig, osv. sen ville jag inte somna om när han gått. vi hade en trevlig kväll igår trots omständigheterna. du har lärt mig att skratta åt all olycka, älskling. "SMÄLL INTE I DÖRREN, DIN BARNRUMPA!" Ja gud vad vi skrattade. sedan skrattade jag också så att jag grät och fick ont i magen för att Patrik har blodpudding till lunch i sin skola lika ofta som jag har mens. patrik tyckte inte att det var roligt, jag däremot, som sagt, grät.

men nu ska jag sminka mig lite, så att jag är fräschare när jag möter flickorna. ska träna muskel sen också! good girl, pussy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0