typ inte okej

känns inte som att det finns något att säga om gårdagen, jag satt från åtta till halv elva och väntade på mitt favoritband, det var ingen rolig väntan, men sån tur var så var jenny där och räddade dom timmarna.<3 sedan spelade pet salad och det var asbra, typ fett värt att vänta på. efter det så mötte vi patrik, micke, fredrik och malin på åkersberga station och sedan köpte vi öl :). det var gott med öl igår. dock gjorde vi inte så mycket mer, utom att åka den låånga resan till stockholm från åkersberga. var framme i stockholm vid halv ett. då hade inte jag lust att dra på fest i nån random förort. i alla fall var kvällen fett knas asso. fast jenny, fredrik, malin och patrik är så roliga så kvällen blev bra ändå<3
hoppas det blir bättre ikväll, vad vi nu ska göra. det ända jag har planerat nu är att åka hem till melissa och fira hennes 16 årsdag tillsammans med släkten. sen ska vi fira melissa ikväll också, om vi får tag på någon fest. jag har bara två öl och det kommer jag inte långt på. ja men rawr, vi får väl se vad som händer. ska fräscha upp mig lite grann. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0