I died a hundred times

jag åkte till stan och blablala hände inget viktigt förens jag kom till waynes coffee på götgatan. micke beställde en cappuccino (men fick "två espresso och varm mjölk" istället, för "det är samma sak") och killen i kassan frågade om jag inte skulle ha en kaffe, jag svarade "nej tack, jag har inga pengar på mig." och killen i kassan sa "ska du inte ha en ändå?" och gav mig en mugg. jag blev jätteglad och gick till kaffemaskinerna och tog extra starkt kaffe. sedan gick micke på toaletten och jag stod i kassan och väntade på honom. kändes som en evighet.. killen i kassan sa "världens starkaste kaffe." och jag svarade "jag gillar det starkt.." (med sån "i like it ruff baby"-attityd) sedan kom micke och vi sprang oglamoröst därifrån med våra kaffemuggar, ut till uteserveringen där fredrik satt. älskar min "jag gillar det starkt"-kommentar :'D sedan ringde mor min, och jag sa stolt att jag fått en kaffe. då skrek micke utan hänsyn till att jag pratade med min mamma "FÖR ATT HON VISADE BRÖSTEN!" och min stackars mamma började prata på om slag under bältet och att det inte var okej.. jag bortförklarade det senare och då tyckte hon att det var coolt att jag fått en gratis kaffe.

imorgon har jag psykologiprov, gissa hur mycket jag har pluggat. jag är sämst. puss

ps. såg bilder på en snubbe jag var smått förälskad i för ett bra tag sen. nostalgi. får man verkligen vara så snygg? nej, måste därför ta livet av mig nu. kyss på jumsken<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you

2008-09-14 @ 23:38:41
URL: http://flies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0