helt okej

buissnes med fredrik och matilda på odenplan. köpte presenter till mamma och satt med fredrik på en uteservering på gamlabrogatan ett bra tag. jättemysigt. drack chailatte med kaffe i, smakade bara socker, mys. mötte upp rebecca och musse vid plattan (hade lust att lyfta upp honom i mitt stora knä och säga "dear boy, won't you come home with me?") men det kommer ordna sig. och det är okej för mig, som sett ut som en dragqueen, att citera the kinks låt lola. jag måste dock verka oseriös eftersom jag beskriver min allvarliga vardag med lola-citat. men, ska dra mig. poss

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

sv: not yet, men innan året är slut!

2008-09-30 @ 22:08:40
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0