there goes my hero


paulina berättade för mig att hon läst min blogg igår, och att jag inte skrivit om henne på flera månader. det kändes lite dumt, men jag antar att det är på grund av att hon är så stor del av min vardag att det aldrig blir tillfälle att berätta hur mycket hon betyder för mig. så för att berätta lite om paulina, eller, jag tar michaelas beskrivning av oss från sexan-sjuan: "Paulina var orginal och du hade stora bröst." och i guess det är det hon är, orginal. hon är en av orginalen, resten är kopior. du är jag och jag är du. du är min hjälte och jag är din, och jag tror att vi räddar varandra varenda dag bara genom att existera. för trots att vi är så olika utåt så är vi så sjukt lika inuti. och jag lovar dig, paulina, som jag skrev förut, no one loves you like i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0