i-landsbarn

japp, jag har munsår. det känns förjävligt. alltså, det har seriöst dragit ner mitt humör hela dagen. och så har jag suttit och klagat, och tyckt att det är så synd om mig själv, varför ska jag få ett munsår nu, jag som aldrig har haft det tidigare i livet? så jag har lixom gått runt hela dagen och stört mig överdrivet mycket på det, typiskt i-landsproblem. men när jag tänker efter på det, munsåret, så märker jag ändå hur bra jag har det egentligen, eftersom mina "stora" problem, är så pass "små" som munsår. lite komplicerat, eller egentligen inte, eller.. jag tycker i alla fall själv att jag är logisk.

jaja, jag och mitt munsår åkte i alla fall till södermalm och fikade på café string med ellen, anna, cornelia och johanna. vi satt på nedervåningen och jag drack kaffe. jag tyckte alla på café string såg missförstådda ut. men gamla stunder från café string dök upp i huvudet, och det kändes konstigt att tänka på hur annorlunda allt var då.
sedan tog johanna hål i öronen. det var kul. kände mig som tolv år. ellen köpte en piercing, och sedan mötte jag matilda. vi åkte till slussen för att möta erika och andreas (vad man nu ska kalla honom..) och var med dom tills våran träning började. efter träningen åkte jag, erika och patrik till zinkensdamm och satt och tittade på nån fotbollsträning medans vi väntade på andreas och hans vän. jag hoppas inte erika tar åt sig på något dåligt sätt om hon läser det här.. men det känns faktiskt väldigt bra att umgås med henne, för hon har blivit så himla mycket gladare. typ puss på det.

kom hem vid tio, var bara på allmänt dåligt humör (framförallt pga mitt munsår) men andra saker också. men gissa vad som låg på mitt matbord? en ny mobil! blev så glad att munsåret till och med slutade svida ett tag. nu kan jag bli mobilfjortis igen. jaja, det var väl allt egentligen. mer detaljer orkar jag inte berätta. ska sova nu, blir nog en tidig morgon imorgon. men jag längtar redan efter morgonkaffet. god natt, typ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0